Մասնագիտության ընտրությունը մարդու կյանքի կարևոր և պատասխանատու փուլերից մեկն է, որն ազդում է նրա կարիերայի և կյանքի որակի վրա։ Այսօր, երբ աշխատաշուկան արագ փոփոխվում է, երիտասարդները պետք է ունենան անհրաժեշտ գիտելիք ու հմտություններ, որպեսզի կարողանան ճիշտ կողմնորոշվել իրենց մասնագիտության ընտրության հարցում, ինչի համար շատ կարևոր է նաև ճիշտ կրթական ուղղությունը և աջակցությունը:
Գնահատման և թեստավորման կենտոնի մամուլի խոսնակ Խաչանուշ Գրիգորյանի փոխանցմամբ, ըստ հայտագրման տվյալների՝ 2024 թվականի ամենապահանջված մասնագիտություններ են՝ ատամնաբուժությունը, հանրային քաղաքականությունն ու կառավարումը, իրավագիտությունը, հասարակայնության հետ կապերը և միջազգային հարաբերությունները։ Իսկ ամենամեծ թվով դիմորդներ ընդունել են՝ Երևանի պետական համալսարանը (2043), Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանը (1229), Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը (1202), Վ․ Բրյուսովի պետական համալսարանը (1008) և Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանը՝ 898 դիմորդ։
«Մասնագիտական կողմնորոշում» առարակայի ուսուցիչ Անժելա Մկրտչյանի խոսքով՝ երեխաները մասնագիտությունները ընտրում են հիմնականում իրենց նախասիրություններից ելնելով․ «Դասընթացի շրջանակներում, ամեն անգամ ներկայացնում ենք մեկ մասնագիտություն և դրա շուրջ կատարում քննարկումներ: Աշակերտները, հաշվի առնելով իրենց առանձնահատկությունները և աշխատաշուկայի պահանջները, ընտրում են իրենց նախընտրած մասնագիտությունը և կազմում պլան։ Այն կիրառվում է, հետևյալ կերպ՝ «ուզում եմ», «կարող եմ», «պետք է», աշակերտները այս մեթոդով առաջնորդվելիս գտնում են շատ հարցերի պատասախաններ»։
Անցկացրել ենք հարցում աշակերտների շրջանում, պարզելու, թե որքանով է արդյունավետ մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացը, որքանով է օգնել մասնագիտական ընտրության հարցում և ինչո՞վ է պայմանավորված նրանց ընտրությունը։
Վերջին հաշվով կարևոր է, որ ապագա մասնագետները ընտրեն այն ուղին, որը կհամապատասխանի իրենց ներքին ձգտումներին ու հետաքրքրություններին, քանի որ միայն այդ դեպքում հնարավոր կլինի հասնել հաջողության իրենց մասնագիտական կյանքում։