Երրորդ փուլ. 21-րդ դար և համացանցի ժամանակաշրջան
Հայաստանյան մամուլում կոմիքսների, երգիծանկարների և ստեղծագործական պատկերապատումների կիրառման երրորդ փուլը կարող ենք համարել 21-րդ դարը և համացանցի ժամանակաշրջանը։
Այսօր այդ ուղղությամբ աշխատող եզակի հարթակներից են «Medialab»-ը իր «Ցեց․comics» ամսագրով և «EVNreport»-ը, որոնք փորձում են նորությունների մատուցման մեջ համադրել արվեստն ու լրագրությունը։ Նրանք ներկայացնում են բարդ սոցիալ-քաղաքական թեմաները՝ օգտագործելով հումոր, պատկերներ և գրաֆիկական պատումներ՝ հասանելի դարձնելով նյութը առավել լայն լսարանի համար։

Չնայած դրական կողմերին այս ժանրերը հաճախ անտեսվում են ավանդական լրատվամիջոցների կողմից՝ համարելով ոչ լուրջ կամ մասնագիտական։ Սակայն միջազգային փորձը ցույց է տալիս, որ կոմիքսները և գրաֆիկական լրագրությունը կարող են բարձրացնել ընթերցելիությունն ու ներգրավվածությունը նույնիսկ այնպիսի հարցերում, ինչպիսիք են պատերազմները, իրավական գործընթացները կամ քաղաքական վերլուծությունները։
«Մեդիալաբը» լրատվամիջոց-լաբորատորիա է, որը հիմնադրել են Մարիաննա Գրիգորյանը և Վահե Ներսեսյանը «Ամբրելլա միջազգային լրագրողների ցանց» ՀԿ-ի միջոցով։ 2009-ից ի վեր ստեղծել ու տարածել են բովանդակություն՝ լրատվական, վերլուծական, հետաքննական հոդվածների, հարցազրույցների, սյունակների, ակնարկների, ծաղրանկարների և ֆոտոպատմությունների միջոցով:
«Medialab»-ի հայտնի նախագծերից է «Ցեց» թերթը, որն իր տեսակով հայկական առաջին գունավոր երգիծաթերթն է։ 2017թ.-ից սկսած «Medialab»-ն ընդլայնեց իր գործունեությունը և սկսեց աշխատել և հրապարկել կոմիքսային պատմություններ, գրաֆիկակակն նովելներ, ինչպես նաև կարճ անիմացիոն մուլտեր։ Այն բարձրացրեց իր ազդեցությունը՝ կիրառելով երգիծանկարի, արվեստի և լրագրության լեզուն։

«EVNreport»-ը հիմնադրվել է 2017թ․ Հայաստանի Հանրապետությունում՝ EVN News հիմնադրամի կեղմից։ Այն քննադատական խոսույթի և թարմ պատմությունների հարթակ է։ «EVNreport»-ի նպատակն է Հայաստանում, տարածաշրջանում և ամբողջ աշխարհում ծավալվող իրադարձությունները մատուցել նորովի, համապարփակ ու անաչառ։
EVN Report-ը առաջարկում է քաղաքականության, տնտեսության, մշակույթի, տեխնոլոգիաների և նորարարության, արվեստի և այլ բնագավառներին վերաբերող հոդվածներ, վերլուծություններ, մեկնաբանություններ, ինչպես նաև փոդքաստներ և մուլտիմեդիա պատմություններ։
Կայքը հաճախ օգտագործում է կոմիքսներ, երգիծանկարներ և պատկերապատումներ՝ թեմաները հետաքրքիր ներկայացնելու համար։ Օրինակ՝ «Քաղաքական մշակույթ» ամսագրերում ներկայացված են քաղաքական ընտրությունների պատմությունները՝ օգտագործելով երգիծանկարներ և պատկերապատումներ՝ ընթերցողին ավելի հեշտությամբ հասանելի դարձնելու համար։