Հայաստանյան մամուլում կոմիքսների, երգիծանկարների և ստեղծագործական պատկերապատումների կիրառման երրորդ փուլը կարող ենք համարել 21-րդ դարը և համացանցի ժամանակաշրջանը։ Այսօր այդ ուղղությամբ աշխատող եզակի հարթակներից են
«Medialab»-ը իր
«Ցեց․comics» ամսագրով և
«EVNreport»-ը, որոնք փորձում են նորությունների մատուցման մեջ համադրել արվեստն ու լրագրությունը։ Նրանք ներկայացնում են բարդ սոցիալ-քաղաքական թեմաները՝ օգտագործելով հումոր, պատկերներ և գրաֆիկական պատումներ՝ հասանելի դարձնելով նյութը առավել լայն լսարանի համար։
Չնայած դրական կողմերին այս ժանրերը հաճախ անտեսվում են ավանդական լրատվամիջոցների կողմից՝ համարելով ոչ լուրջ կամ մասնագիտական։ Սակայն միջազգային փորձը ցույց է տալիս, որ կոմիքսները և գրաֆիկական լրագրությունը կարող են բարձրացնել ընթերցելիությունն ու ներգրավվածությունը նույնիսկ այնպիսի հարցերում, ինչպիսիք են պատերազմները, իրավական գործընթացները կամ քաղաքական վերլուծությունները։