Սակայն այցելության ընթացքում պարզ է դառնում, որ կառույցը չի ծառայում իր նպատակին։ Այն չունի թանգարանային գործառույթներ, ներսում չկան ցուցադրություններ, բացակայում են այցելուների համար նախատեսված նյութեր, բացատրական պաստառներ կամ մուտքի հանրային հասանելիություն։ Փոխարենը տարածքն օգտագործվում է որպես արհեստանոց, որտեղ պատրաստվում են դրոշներ, նստարաններ և այլ արարողակարգային պարագաներ։
Կարճ զրույցի ընթացքում աշխատակիցը սկզբում ներկայացրեց որոշ հիմնավորումներ թանգարանի չգործելու մասին, սակայն երբ իմացավ, որ խոսակցությունը կապված է ուսումնագիտական աշխատանքի հետ, հրաժարվեց հարցազրույցից և հերքեց նախնական ասածները։
Այս ամենը վկայում է այն կարևոր իրողության մասին, որ Եռաբլուրը, որպես ազգային հիշողության կենտրոնական վայրերից մեկը, փաստացի չունի գործող թանգարան, թեև այն կառուցվել է հենց այդ նպատակով և կրում է համապատասխան անվանումը։ Այդ բացը հիշողության փոխանցման գործընթացը թողնում է մասնավոր նախաձեռնությունների հույսին՝ դարձնելով այն մասնատված և անկառավարելի։
«Շուշիի ազատագրումը»
Տրամապատկերի հեղինակներ՝ Կ․ Շահինյան, Ս․ Շահինյան
Սակայն այս տարածքն ունի հուշահամալիրային և ոչ թանգարանային բնույթ և ուղղակիորեն չի ծառայում Արցախյան պատերազմների պատմության ներկայացմանը։
Թանգարանային բացը լրացնելու փորձեր հիմնականում արվում են մասնավոր նախաձեռնությունների շրջանակում։
«Լրատուն» թանգարանն ապահովված չէ մշտական ցուցասրահով, այդ իսկ պատճառով թեմատիկ նյութերը ներկայացվում են շրջիկ ցուցահանդեսների միջոցով։ Ցուցահանդեսների ընթացքում այցելուներին առաջարկվում են ինտերակտիվ հնարավորություններ՝ ֆիլմերի դիտում, թեմատիկ ռեպորտաժների ուսումնասիրում, մեդիագրագիտության խաղեր և սեփական ռեպորտաժների ստեղծում։
«Իրականում Արմենի թանգարանը հայրենասիրության դարբնոց է և այն մեծ դեր է խաղում սերունդների մոտ պատմական հիշողությունը պահպանելու համար․ այն է ճանաչել մեր հերոսներին,ովքեր սեփական կյանքը հայրենիքի զոհասեղանին դնելով`անմահացել են»