21-րդ դարում սոցիալական մեդիան ոչ միայն կապի և տեղեկատվության տարածման միջոց է, այլև գործոն՝ ձևավորելու անհատի ինքնազգացողությունը և ինքնագնահատականը։ Թվային դարաշրջանում, որտեղ տեղեկատվությունը հասանելի է ակնթարթային արագությամբ, մեդիագրագիտությունը դարձել է ոչ թե ընտրություն, այլ անհրաժեշտություն։ Այնուամենայնիվ, երբ այս հմտությունը բացակայում է, տեղեկատվական հոսքը վերածվում է մանիպուլյացիայի, ինչպես նաև հոգեկան առողջության վրա բացասական ազդեցության աղբյուրի։ Սոցիալական մեդիայի իդեալականացված պատկերները, ֆիլտրերով մշակված լուսանկարները, անիրատեսական չափանիշները մղում են երիտասարդներին կասկածի տակ դնել սեփական արժեքը։