ՀՀ կառավարության 2022թ․ օգոստոսի 11-ի N 1265-Ն որոշմամբ հաստատվել է «Խելամիտ հարմարեցումներ ապահովելու կարգը», որը նպատակ ունի նպաստել հաշմանդամություն ունեցող անձանց հավասար հնարավորություններին և լիարժեք մասնակցությանը հասարակական կյանքում։
Գոռ Ասատրյանը սովորել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի Հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետում՝ նախ բակալավրիատում, իսկ հիմա շարունակում է կրթությունը նույն ֆակուլտետում մագիստրատուրայում՝ որպես կլինիկական հոգեբան։ Նրա կարծիքով համալսարանական կրթության առաջին տարիները կարելի է բնութագրել որպես «ադապտացիոն» շրջան։
Հոգեբան Մանուշ Մուրադյանը նշում է, որ ներառական կրթության ապահովման բացակայության դեպքում համալսարաններում սովորողները հաճախ բախվում են հոգեբանական դժվարությունների։
Փաստերն ընդգծում են, որ կրթական համակարգում խելամիտ հարմարեցումների և ներառականության ապահովումը թերի է։ Չնայած իրավական կարգավորումների առկայությանը, գործնականում դրանց իրականացումը մնում է թերի, իսկ կրթական միջավայրում առկա ֆիզիկական և հոգեբանական խոչընդոտները շարունակում են սահմանափակել հաշմանդամություն ունեցող անձանց լիարժեք մասնակցությունը ուսումնական գործընթացին։